Umiejętności zależne od Profesji
Mag
Wykrycie magii
|
startowo
|
Tajemny język magiczny
| |
Pisma magiczne (k6+3 pism)
| |
Czytanie i pisanie
| |
Język klasyczny
| |
Znajomość magicznych pergaminów
| |
Umagicznienie
| |
Znajomość istot magicznych
| |
Tworzenie eliksirów
| |
Medytacja
| |
Czerpanie mocy naturalnej
|
PDx2
|
Zielarstwo
| |
Demonologia
| |
Tworzenie magicznych pergaminów
| |
Anatomia
| |
Przywoływanie Chowańca
| |
Astrologia
| |
Przywoływanie Żywiołaków
| |
Tworzenie magicznych przedmiotów
|
PDx3
|
Identyfikacja
| |
Legendo znawstwo
|
Rycerz
Ofensywny atak
|
startowo
|
Defensywny atak
| |
Majestat rycerski
| |
Odp. na strach
| |
Jeździectwo
| |
Heraldyka
| |
Znajomość bestii i monstrów
| |
Uniki
| |
Parowanie
| |
Tarczownictwo
| |
Szał bitewny
| |
Demonologia
|
PDx3
|
Wytrwałość
| |
Legendo znawstwo
| |
Rozbrojenie
| |
Dworność
| |
Silny cios
| |
Gniew rycerski
| |
Walka w trudnych warunkach
|
Nowe umiejętności, wcześniej nie posiadane ale fabularnie prawdopodobne do zdobycia „opłaca się” w PD wg schematu: za poziom 0 wydajemy 13 PD a później podnosimy w zwykły sposób – zasady dotyczące mnożnika traktujemy analogicznie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz