poniedziałek, 2 stycznia 2012

UMIEJĘTNOŚCI PROFESYJNE - awanse


Poniżej informacje odnośnie "skillsów" Maga i Rycerza.













Umiejętności zależne od Profesji


Mag

Wykrycie magii


startowo
Tajemny język magiczny
Pisma magiczne (k6+3 pism)
Czytanie i pisanie
Język klasyczny
Znajomość magicznych pergaminów

Umagicznienie

Znajomość istot magicznych

Tworzenie eliksirów

Medytacja

Czerpanie mocy naturalnej
PDx2
Zielarstwo

Demonologia

Tworzenie magicznych pergaminów

Anatomia

Przywoływanie Chowańca

Astrologia

Przywoływanie Żywiołaków

Tworzenie magicznych przedmiotów
PDx3
Identyfikacja

Legendo znawstwo


Rycerz


Ofensywny atak


startowo
Defensywny atak
Majestat rycerski
Odp. na strach
Jeździectwo
Heraldyka

Znajomość bestii i monstrów

Uniki

Parowanie

Tarczownictwo

Szał bitewny

Demonologia
PDx3
Wytrwałość

Legendo znawstwo

Rozbrojenie

Dworność

Silny cios

Gniew rycerski

Walka w trudnych warunkach



Nowe umiejętności, wcześniej nie posiadane ale fabularnie prawdopodobne do zdobycia „opłaca się” w PD wg schematu: za poziom 0 wydajemy 13 PD a później podnosimy w zwykły sposób – zasady dotyczące mnożnika traktujemy analogicznie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz