W rozwinięciu posta znajduje się mapa, na której przedstawiono rozmieszczenie plemion (ludów) Kontynentu.
Poniżej znajduje sie także zestawienie prawie wszystkich znanych plemion (nacji/ludów) Kontynentu.
Plemiona Cezarii i Znanych Ziem w okresie po Drugim Spętaniu.
Plemiona (nacje):
Ludy Północy to Thunowie (surowi i władczy, wedle legend pochodzą od Pierwszych Trzech, uzdolnieni magicznie), Nordowie i Tallynczycy.
Estyjczycy (Puszczanie) to Vernici, Vysowie i Ludy Huneszu.
Hildenordowie (spokrewnieni z Ludami Północy oraz z Ludami Wolnych Księstw).
Cezaryjczycy (rdzenni mieszkańcy cesarstwa, wedle legend pochodzą od Pierwszych Trzech, uzdolnieni magicznie).
Ludy Wolnych Księstw (w sojuszu z Cesarstwem) to Berowie, Voldowie, Flussyjczycy i Waldmannowie.
Vinanti (spokrewnieni z Cezaryjczykami).
Narbończycy, Południowi Narbończycy i Nezanie (wywodzą się z jednego plemienia).
Lud Morlandu (górale, walczący o niezależność).
Khyryjczycy (górale, silni i nieufni, pozostają jedynymi ludzkimi sojusznikami krasnoludów).
Lothańczycy lub Sahilowie zwani także Burzowładnymi (uzdolnieni magicznie).
Surenejczycy (pradawny lud, wedle legend pochodzą od Pierwszych Trzech, uzdolnieni magicznie, część z pośród nich wyznaje wiarę w Mędrca).
Sudyjczycy (liczne ludy zamieszkujące zachodnie wybrzeże Cierpkiego Morza, wyznawcy nauk Mędrca).
Negrowie (czarnoskórzy, część spośród nich wyznaje wiarę w Mędrca).
Zahowie (gwałtowni i porywczy, na poły barbarzyńcy, fanatyczni wyznawcy nauk Mędrca, zamieszkują północno-wschodnie wybrzeże Cierpkiego Morza).
Barbarzyńcy Dzikich Ziem (liczne plemiona poddane władzy Mroku, w sojuszu z Orkami).
Wolne Ludy Wschodu (liczne plemiona barbarzyńców, zamieszkują ziemie pradawnych imperiów, na wschodnim wybrzeżu Cierpkiego Morza).
Solosjanie (pradawny lud oddający cześć Słonecznej Bogini).
Ludy Starego Imperium (liczne ludy osiadłe na gruzach Starego Imperium, na południowo-wschodnim wybrzeżu Cierpkiego Morza ).
Ludy Północy to Thunowie (surowi i władczy, wedle legend pochodzą od Pierwszych Trzech, uzdolnieni magicznie), Nordowie i Tallynczycy.
Estyjczycy (Puszczanie) to Vernici, Vysowie i Ludy Huneszu.
Hildenordowie (spokrewnieni z Ludami Północy oraz z Ludami Wolnych Księstw).
Cezaryjczycy (rdzenni mieszkańcy cesarstwa, wedle legend pochodzą od Pierwszych Trzech, uzdolnieni magicznie).
Ludy Wolnych Księstw (w sojuszu z Cesarstwem) to Berowie, Voldowie, Flussyjczycy i Waldmannowie.
Vinanti (spokrewnieni z Cezaryjczykami).
Narbończycy, Południowi Narbończycy i Nezanie (wywodzą się z jednego plemienia).
Lud Morlandu (górale, walczący o niezależność).
Khyryjczycy (górale, silni i nieufni, pozostają jedynymi ludzkimi sojusznikami krasnoludów).
Lothańczycy lub Sahilowie zwani także Burzowładnymi (uzdolnieni magicznie).
Surenejczycy (pradawny lud, wedle legend pochodzą od Pierwszych Trzech, uzdolnieni magicznie, część z pośród nich wyznaje wiarę w Mędrca).
Sudyjczycy (liczne ludy zamieszkujące zachodnie wybrzeże Cierpkiego Morza, wyznawcy nauk Mędrca).
Negrowie (czarnoskórzy, część spośród nich wyznaje wiarę w Mędrca).
Zahowie (gwałtowni i porywczy, na poły barbarzyńcy, fanatyczni wyznawcy nauk Mędrca, zamieszkują północno-wschodnie wybrzeże Cierpkiego Morza).
Barbarzyńcy Dzikich Ziem (liczne plemiona poddane władzy Mroku, w sojuszu z Orkami).
Wolne Ludy Wschodu (liczne plemiona barbarzyńców, zamieszkują ziemie pradawnych imperiów, na wschodnim wybrzeżu Cierpkiego Morza).
Solosjanie (pradawny lud oddający cześć Słonecznej Bogini).
Ludy Starego Imperium (liczne ludy osiadłe na gruzach Starego Imperium, na południowo-wschodnim wybrzeżu Cierpkiego Morza ).
Od MG: Trzy główne nacje (podział jest umowny, historyczny) to Nordowie, Cezaryjczycy i Sudyjczycy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz