Mag
Wykrycie magii
|
startowo
|
Tajemny język magiczny
| |
Pisma magiczne (k6+3 pism)
| |
Czytanie i pisanie
| |
Język klasyczny
| |
Znajomość magicznych pergaminów
| |
Umagicznienie
| |
Znajomość istot magicznych
| |
Tworzenie eliksirów
| |
Medytacja
| |
Czerpanie mocy naturalnej
|
PDx2
|
Zielarstwo
| |
Demonologia
| |
Tworzenie magicznych pergaminów
| |
Anatomia
| |
Przywoływanie Chowańca
| |
Astrologia
| |
Kontrola Żywiołaków
| |
Tworzenie magicznych przedmiotów
|
PDx3
|
Identyfikacja
| |
Legendo znawstwo
|
Nowe umiejętności, wcześniej nie posiadane ale fabularnie prawdopodobne do zdobycia „opłaca się” w PD wg schematu: za poziom 0 wydajemy 30-50 PD (decyzja MG) a później podnosimy w zwykły sposób – zasady dotyczące mnożnika traktujemy analogicznie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz