czwartek, 7 czerwca 2012

MAG - umiejętności


Mag

Wykrycie magii


startowo
Tajemny język magiczny
Pisma magiczne (k6+3 pism)
Czytanie i pisanie
Język klasyczny
Znajomość magicznych pergaminów

Umagicznienie

Znajomość istot magicznych

Tworzenie eliksirów

Medytacja

Czerpanie mocy naturalnej
PDx2
Zielarstwo

Demonologia

Tworzenie magicznych pergaminów

Anatomia

Przywoływanie Chowańca

Astrologia

Kontrola Żywiołaków

Tworzenie magicznych przedmiotów
PDx3
Identyfikacja

Legendo znawstwo


Nowe umiejętności, wcześniej nie posiadane ale fabularnie prawdopodobne do zdobycia „opłaca się” w PD wg schematu: za poziom 0 wydajemy 30-50 PD (decyzja MG) a później podnosimy w zwykły sposób – zasady dotyczące mnożnika traktujemy analogicznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz