piątek, 18 marca 2011

KREOWANIE BG: Krok VII - pół-shaeid

Krok VII
Określenie cech. Pół-shaeid.


Krew shaeidów, Starszego Ludu, wpływa na cechy.


a/ cechy podstawowe

Jest kilka cech (współczynników) określających Bohatera. Dzielimy je na fizyczne i mentalne.

W przypadku czarodzieja dwie pule punktów dzielimy następująco:

KONDYCJA (KON) / SZYBKOŚĆ (SZ) / ZRĘCZNOŚĆ (ZR) - pula 9 pkt na 3 cechy

PSYCHE (PS) / CHARYZMA (CHAR) / KARMA (KAR) - pula 10 pkt na 3 cechy


Uwaga!
Do cech SZ i ZR dodajemy modyfikator +1 (minimalny poziom będzie wynosił 2, maksymalny 7)

Do cechy CHAR dodajemy modyfikator +2 (minimalny poziom będzie wynosił 3, maksymalny 8)



b/ cechy dodatkowe

Pora określić pozostałe cechy. 

ŻYWOTNOŚĆ (ŻW) wyliczamy wg schematu: KON x10 - 5 / KONx20 - 10
Ta cecha posiada dwie wartości - pierwsza odpowiada za utrzymanie przytomności, druga zachowanie życia.

MOC  wyliczamy wg schematu: (KON + KAR) x10 +10 


MORALE (MOR) i EMPARIA (EMP) uzyskujemy dzieląc między te dwie cechy wartość cechy CHAR. Minimalny poziom MOR i EMP to 1.



Cechę PREZENCJA (PREZ) określacie samodzielnie wg założeń, że poziom 3 to średnia a 7 to wartośc maksymalna.


Cechę WIARA (WI) określacie samodzielnie wg założeń, że poziom 3 to średnia, a  6 to poziom maksymalny.

Od MG: W przypadku WI poziom 1 oznacza niewierzącego a 6 fanatyka religijnego.





>Powróć do KREOWANIA BG (Krok VII)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz