Krok VII
Określenie cech. Pół-shaeid.
Krew shaeidów, Starszego Ludu, wpływa na cechy.
a/ cechy podstawowe
Jest kilka cech (współczynników) określających Bohatera. Dzielimy je na fizyczne i mentalne.
W przypadku czarodzieja dwie pule punktów dzielimy następująco:
KONDYCJA (KON) / SZYBKOŚĆ (SZ) / ZRĘCZNOŚĆ (ZR) - pula 9 pkt na 3 cechy
PSYCHE (PS) / CHARYZMA (CHAR) / KARMA (KAR) - pula 10 pkt na 3 cechy
Uwaga!
Do cech SZ i ZR dodajemy modyfikator +1 (minimalny poziom będzie wynosił 2, maksymalny 7)
Do cechy CHAR dodajemy modyfikator +2 (minimalny poziom będzie wynosił 3, maksymalny 8)
b/ cechy dodatkowe
Pora określić pozostałe cechy.
ŻYWOTNOŚĆ (ŻW) wyliczamy wg schematu: KON x10 - 5 / KONx20 - 10
Ta cecha posiada dwie wartości - pierwsza odpowiada za utrzymanie przytomności, druga zachowanie życia.
MOC
wyliczamy wg schematu: (KON + KAR) x10 +10
MORALE (MOR) i EMPARIA (EMP) uzyskujemy dzieląc między te dwie cechy wartość cechy CHAR. Minimalny poziom MOR i EMP to 1.
Cechę PREZENCJA (PREZ) określacie samodzielnie wg założeń, że poziom 3 to średnia a 7 to wartośc maksymalna.
Cechę WIARA (WI) określacie samodzielnie wg założeń, że poziom 3 to średnia, a 6 to poziom maksymalny.
Od MG: W przypadku WI poziom 1 oznacza niewierzącego a 6 fanatyka religijnego.
>Powróć do KREOWANIA BG (Krok VII)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz