DRUID - umiejętności zależne od Profesji
Każdy z Bohaterów posiada na starcie maksymalnie 5 pierwszych umiejętności.
Nie trzeba wybierac wszystkich.
Ilość punktów do podziału pomiędzy nie wyliczamy jako 9+k3 pkt.
Nie trzeba wybierac wszystkich.
Ilość punktów do podziału pomiędzy nie wyliczamy jako 9+k3 pkt.
Wykrycie magii
|
startowo
|
Religioznawstwo
|
|
Sztuka przetrwania (wybrane
środowisko)
|
|
Tropienie śladów
|
|
Znajomość zwierząt i roślin |
|
Leczenie ran
|
|
Zielarstwo
|
|
Pisma druidyczne (k3 pisma)
|
|
Pisma magiczne (k3 pisma)
|
|
Obłaskawienie zwierząt
|
|
Wykrycie zachwiania równowagi sił
|
|
Cichy chód w ... (wybrane środowisko)
|
|
Ukrywanie się w ... (wybrane środowisko)
|
|
Parzenie wywarów z ziół
|
|
Naznaczenie zwierzęcia (totem)
|
|
Tworzenie znaków runicznych
|
|
Anatomia
|
|
Szept natury
|
x3
|
Znajomość znaków runicznych
|
|
Pozostałe umiejętności Bohater nabywa w trakcie gry,
wykorzystując zdobyte Punkty Doświadczenia (PD).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz