Czas
Każde z Zaklęć, każdy z Czarów trwają określoną ilość czasu, im mocarniejszy mag - tym jest w stanie dłużej otrzymać Zaklęcie lub Czar. Część Zaklęć i Czarów to materia jednorazowa, głównie odnosi się to do działań ofensywnych - dla przykładu Kula Ognista kończy się w momencie jej uwolnienia, by poleciała w kierunku celu, ale Magiczna Tarcza pozostanie przy czarodzieju tak długo jak pozwalają mu na to jego moce.
Możliwe jest przedłużenie czasu trwania Zaklęcia lub Czaru, wymaga to większych "nakładów" Mocy.
Praktyka (komentarz MG):
Przy działaniu zastosowanie ma odpowiednia zasada (tabela poniżej)
Każde z Zaklęć, każdy z Czarów trwają określoną ilość czasu, im mocarniejszy mag - tym jest w stanie dłużej otrzymać Zaklęcie lub Czar. Część Zaklęć i Czarów to materia jednorazowa, głównie odnosi się to do działań ofensywnych - dla przykładu Kula Ognista kończy się w momencie jej uwolnienia, by poleciała w kierunku celu, ale Magiczna Tarcza pozostanie przy czarodzieju tak długo jak pozwalają mu na to jego moce.
Możliwe jest przedłużenie czasu trwania Zaklęcia lub Czaru, wymaga to większych "nakładów" Mocy.
Praktyka (komentarz MG):
Przy działaniu zastosowanie ma odpowiednia zasada (tabela poniżej)
Poziom Domeny
|
Czas trwania czaru
|
Dodatkowy Czas
trwania czaru
|
Użycie dodatkowej MOCY
| |
1
|
k6 rund
|
x2
|
x4
| |
2
|
2k6 rund (12)
|
x3
|
x6
| |
3
|
5k6 rund (30)
|
x4
|
x8
| |
4
|
10k6 rund (około 1 minuty)
|
x5
|
x10
| |
5
|
1 godzina
|
analogicznie
| ||
6
|
k6 godzin
|
Punkty mocy można wydawać dowolnie, czar może trwać w nieskończoność.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz