niedziela, 13 października 2013

RZEMIOSŁO: Czas

Czas
Każde z Zaklęć, każdy z Czarów trwają określoną ilość czasu, im mocarniejszy mag - tym jest w stanie dłużej otrzymać Zaklęcie lub Czar. Część Zaklęć i Czarów to materia jednorazowa, głównie odnosi się to do działań ofensywnych - dla przykładu Kula Ognista kończy się w momencie jej uwolnienia, by poleciała w kierunku celu, ale Magiczna Tarcza pozostanie przy czarodzieju tak długo jak pozwalają mu na to jego moce. 






Możliwe jest przedłużenie czasu trwania Zaklęcia lub Czaru, wymaga to większych "nakładów" Mocy.
Praktyka (komentarz MG):
Przy działaniu zastosowanie ma odpowiednia zasada (tabela poniżej)

Poziom Domeny

Czas trwania czaru

Dodatkowy Czas
trwania czaru
 Użycie dodatkowej MOCY
1
k6 rund
x2
x4
2
2k6 rund (12)
x3
x6
3
5k6 rund (30)
x4
x8
4
10k6 rund (około 1 minuty)
x5
x10
5
1 godzina

analogicznie
6
k6 godzin

Punkty mocy można wydawać dowolnie, czar może trwać w nieskończoność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz