środa, 16 października 2013

RZEMIOSŁO: Skutki


Skutki:
w odniesieniu do Czaru lub Zaklęcia. Każde magiczne działanie przynosi wymierny efekt, czy jest to osłona, czy atak.










Praktyka (komentarz MG):
Skutki Zaklęć i Czarów obliczamy wedle zasady (tabele poniżej).


Magiczne Kamienne Zbroje
(nie wymagają testu koncentracji a zadawane obrażenia zmniejszają wartość wyparowań)
Poziom Domeny
Wyparowania
Ograniczenia
1
18 (3k6)
-
2
30 (5k6)
-
3
60 (10k6)
- 1 SZ
4
90 (15k6)
- 1 ZR i SZ
5
180 (30k6)
- 1 ZR i – 2 SZ
6
360 (60k6)
- 2 ZR i SZ
Magiczne Kamienne Tarcze
(parowanie = test ZR)
Poziom Domeny
Wyparowania
1
18 (3k6)
2
30 (5k6)
3
60 (10k6)
4
90 (15k6)
5
180 (30k6)
6
360 (60k6)


Tarcze energii
(zasłona nią = test ZR)
Poziom
Domeny

Wyparowania
1
12 (2k6)
2
30 (5k6)
3
48 (8k6)
4
60 (10k6)
5
90 (15k6)
6
120 (20k6)


Zbroje energii
Poziom
Domeny

Wyparowania
1
18 (3k6)
2
30 (5k6)
3
60 (10k6)
4
90 (15k6)
5
180 (30k6)
6
360 (60k6)



Uzdrawianie
Zatrzymanie krwawienia przy poziomie =2.
Przy poziomie =3 Sztuka Uzdrawiania potrafi przywrócić przytomność.
Poziom Domeny
Wyleczone obrażenia
1
12 (2k6)
2
20-24 (4k6)
3
45-48 (8k6)
4
60 (10k6)
5
120 (20k6)
6
240 (60k6)




Dotyk Mroku/Światła
Poziom
Domeny

Skuteczność
1
12 (2k6)
2
30 (5k6)
3
48 (8k6)
4
60 (10k6)
5
90 (15k6)
6
120 (20k6)





Esencja (Szara Energia)
Poziom Domeny
Skuteczność
1
12 (2k6)
2
20-24 (4k6)
3
45-48 (8k6)
4
60 (10k6)
5
120 (20k6)
6
240 (60k6)



Magiczny ogień
Poziom
Domeny

Skuteczność
1
18 (3k6)
2
30 (5k6)
3
60 (10k6)
4
90 (15k6)
5
180 (30k6)
6
360 (60k6)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz