w odniesieniu do Czaru lub Zaklęcia; sztuka nadawania tak zwanej "anty-odporności", by przeciwnik musiał o wiele bardziej postarać się by zablokować czarodziejskie działania. Im czarodziej jest mocarniejszy, tym łatwiej mu nadawać Wzmocnienia.
Praktyka (komentarz MG):
Kosztem wydania większej ilości MOCY czar może być trudniejszy do zablokowania.
Konieczny jest kolejny udany test Domeny. Postać Blokująca Czar otrzymuje modyfikator do testu odporności na magię -1 za każde Wzmocnienie użyte przez maga. Maksymalna wartość Wzmocnień = wartości Cechy Karma maga. Wzmocnienie „kosztuje” więcej MOCY niż zwykły Czar, wedle zasady (tabela poniżej).
Wzmocnienie
|
Użycie dodatkowej MOCY
|
+1
|
x5
|
+2
|
x10
|
+3
|
x15
|
+4
|
x25
|
+5
|
x50
|
+6
|
x100
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz