Kiedy wpadłem na dosyć ryzykowny i szalony pomysł grania by mail, z ogromną ilością bohaterów, nie sądziłem, ze będę miał z tego taką frajdę. Dodatkowo, nie zajmuje to, aż tak dużo czasu, jak klasyczne sesyjne RPG, a można solidniej dopracować przygody/kampanie.
Oto, po ponad pięciu miesiącach grania mogę napisać tak.
Oto moi
bohaterowie.
Daleko na
Północy, odsypiając straszliwe wycieńczające czarowanie, w w małym drakkarze
podróżuje Niklas, syn Hakkona, czarodziej czarnych szat. Zmierza na Południe,
nieświadom tajemnicy, którą skrywają pasażerowie tej łodzi.
W pokrytej
śniegiem Dolinie Lodowego Smoka błąka się zmiennokształtny Jeremiasz, kiedyś
znany jako Sish Keteb. Opanowało go szaleństwo, ale akurat dla niego to jeden z
tych najłaskawszych stanów.
Na przełęczy,
nie tak daleko od Jeremiasza, do czarodziejskiej podróży po Tęczy, stworzonej przez
tajemniczych magów szykuje się Terencjusz, głowa rodu Berenosa, jeden z
cesarskich następców – Zabójca Smoka, Rycerz w Bieli. Pełen obaw, rozpoczyna
nowy rozdział swego żywota.
W Żelaznych
Górach, odgradzających świat cesarskich od Południa wieczerza z krasnoludzkimi
najmitami Eroch Gładkolicy, totemiczny czarownik. Zastanawia się co czynić dalej,
gdyż misja nawołuje go ku południowym szlakom.
Gdzieś na
wschód od niego, pośród czarnych wód, na pokładzie zwinnego czarodziejskiego
statku płynie Biały Płomień, ludzki mag wybrany przez shaeidów jako wykonawca specjalnego
zadania.
Po drugiej
stronie Kontynentu, adept Burzowej Akademii, Aaron Samet zmaga się z wiatrem i
magicznymi przeciwnościami, wypełniając zadanie postawione przed nim przez
swych nauczycieli.
Daleko na
Południu przebywa Amadi, czarnoskóry półkrwi shaeid próbuje ochronić karawanę
przed nieznanym niebezpieczeństwem.
Salvinus,
mistrz Magii Przyzwań, właśnie przebył magiczną drogę i trafił na Równiny, prosto w środek
niecodziennych wydarzeń. Schronił się w magicznym, skalnym mieście.
Varisella
Torpaq, młody, niezwykle uzdolniony magik pochodzący z solosjańskiego ludu
znajduje się właśnie u progu przygody…
Gdzieś, gdziekolwiek znajduje się Kassedihan, pośród bitewnego pobojowiska, pośród spalonych przez straszliwą Magię Ognia ciał potężnych wielorybów, prowadzi swa drużynę Ashduk Carhi zwany Wiecznym Nurtem. W świecie ludzi nosił imię Molaciusa. Tutaj jest czempionem jednej z władczyń. Idzie zabijać...
Prawdziwa
Magia… Słyszę grzechot kości…
Niech ktoś mi
próbuje wmówić, że Internet nie zapewnia łączności… Rzucę na niego Czar…
Bywajcie. Do
zobaczenia na szlakach…
Aktualne sesje:
Pan Zmian Prolog: Lustro duszy
Amadi Epizod 3: Krew, Mrok i pazury
Władca Przywołańców Epizod 1: Zew Piaskoluda
Zabójca smoka Prolog: Rycerz w Bieli i Czarny Smok...
Wilczym Szlakiem Epizod 2: Kompania wesołego goblina
Biały Płomień Epizod 2: Morze czarnych wód
Kassedihan Epizod 6: Kłamstwa
Aaron Samet Epizod 3: Mury Mallkimi
Kraina Kości Epizod 2: Kompania czarnej mgły
Ostrza i Czary Epizod 11: Lód we krwi
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz